Sunday, November 25, 2012

Nt bad offday^^HAPPY SUNDAY^^

今天,我和妈妈出门时我还想着我要去那里的!
又担心自己很难熬两个小时多,害怕一个人-突然间很寂寞~
早知约他们-心想~可是又觉得一下子不够~就打消念头了,知道lchin有做工啦~
结果,我出丑了~
穿成aunty 出门,然后这里走错路哪里走错~还危险驾驶~
很不容易剩至于我用gps都找不到那间酒家的存在~
陡了很多冤枉路~TT

u turn n turn~pudu~turn n turn~kg pandan round about~ishh,i dunno follow wat feeling it~just can reach tat~
so i turn n follow GPS til jln tun razak,turn har turn har,mom say yes~reach!
i double signal stop n let mom enjoy her dinner,shun bian call aunty jenny confirm the place~she call me n say yes,saw my mom~so i ask her enjoy~my job today as a driver n sayang my mom~
sengaja don wan dad fetch mom de~even i know dad going to pandan indah~
funny things happen!
爸爸回来拿水,我打扮到一半,穿着睡衣跑来跑去!
决定出门时,我拿了车钥匙~妈妈关门,爸爸要去做工!
三人一起出门口~

我上车后,摸着个那个,爸爸早都不懂去了那里~
然后,自然我上highway,到saujana时,我走fastline,3717在我左边~爸爸的车~他快我很多的哦~特地放慢等我?之后,他一直在我后面,跟中?搞到我不自然,害怕他妈的骂我!因为昨天他才说我驾车很粗鲁~说我太粗鲁车斗半条命了!~lol


12 yum til 3pm de,mom tell me~so i lost n lost reached edi 1215,but lucky it nt yet start~
so i stupid de round n round~dunno y i so clever can go to all persiaran bus de ,then berly chocolate factory,hXXduunno wat name chocolate like tat~so many factory~a bit scare coz dunno where im~~
At the moment慌张,急了一下!没办法?太久没在kl迷路~kl迷路mempersia sui kan lo~~
真的接收不到~
i stay kl for 18years de leh~~TT

Miss the moment that i stay kl!!

我自问自己不厉害不收悉这里的路~然后,我兜下都下,levain ~我喜欢的地方~直接驾车进去,没有位置~jokki parking~thx!
然后,我一个人看了很久,幸福的时候到了~甜点~cake~
不可思议的我,一个人吃了两片糕点~mango layer n strawberry~sweet moment with camomile tea~
我生命里最不可缺的mobile network n zai zai~on9~看到lchin回cubic~call her chat~long time no see n chat le,maybe i getting old ,i like chat phone~or maybe less msg will i receive now so i chat phone~
last week with edmund aso chat phone~so i think ok when chat phone~if i need ppl to speak i willing n like to call phone~

but i dunno beside tat ,i can speak with who~sometimes wan call ppl but take phone thinking all busy no are to distrub so i tyoe blog or keep inside my heart or  cry when shower~lol
at the moment to eat dessert n cake我很享受,虽然一个人~可是放空轻松哦,抛开一切真舒服~
after finish one slice to be cont with another~if whole day here may try all favourite~

有些时候哦,我会逞强下~不希望别人同情我没有人听我说话却又可悲~矛盾哦~同事那天问我,做么整条死鱼在那边?我没有回应~笑了没事~
所以只好找信任的人给意见,说说~聊聊~
我的你们就是做好的解药吧~以前到现在,我的fb还是会有我的心情,这就是我脆弱了的时候~看到加油鼓励的话,我还是我撑下去的~
所以很爱你们~

现在的我,朋友真的很重要~真的平时做工,都没有时间和他们出去~真的很羡慕读书的生涯~
lol
timing~~

然后,我提早过去载妈妈~顺便告诉lchin,i go fetch u ~
妈妈还拿了巧克力给我吃~她说他不吃的,很疼我~
我就在了lchin n her mom go sifu there bai bai together^^
之后,我们没聊到什么,就回家了~TT

i hope i can stay with u n chat with u o~
long time no time no see n no chat~~
see n chat a while so good~~
my mom aso tell sifu lchin work so san fu~work til midnight so tired n danger~~
sifu ask her to decide herself~~

go home saw jin status~agree!!
motivate each other!!
nice~like it~~

互相鼓励安慰支持在不同的领域一样得到成就~这感觉真好~
希望能早日逃离一切压力,每份工都有压力~但是压力是可以自己控制的哦~放轻松不要逼自己太紧你可以的~加油~~

所以自我勉励是很好的,互相勉励是需要的~朋友会随时stand by de o~这就是朋友~




is time to stop today,mummy ask me sleep le~she say pity me whole day off x rest o~haha~
i know mom sayang me de~wed night i may fetch mom to go aunty house~thinking wan jio yum cha or nt~but got work at the next day~ern...will too late??
so my blog will be cont~
有时候开心就是这样~心情很好的说~真的突然会自己微笑(when at levain,thinking some memory),幸福的感觉~
见了朋友的我,常常像充电后的手机,特别的明亮~sweet^^

Good night^^

wan post photo at here,but..lazy to use cable~fine lo~lol

No comments:

Post a Comment