Friday, July 30, 2010

down down mood~

today morning my mood still ok de~早上去做工,去到哪里yumi n sophia edi there~我排第三!第三个做顾客咯~

12点多,lee sum-打电话叫我下carpark拿东西~之后,告诉我明天起过saujana impian-tesco后面~顿时眼红红,快压抑不住了~i don wan go there,i afraid about that~but what can i said?my mum only sent me here,she said she will fetch me go there n drop me down metro point when finish work~but pls la,don throw me go there~~ i went there to help for two times,is was so scary~too many customer,im so tirred about that~but no choice!who ask u edi sign will follow there rules papaer,last pages edi clearly told u about that!haiz......nth to say~

在我打卡片号码时,眼泪好像要涌出来~此时,我终于明白当时fanchette知道要调取tmn bukit angsana时的心情~ 心情超烂的~really feel down down de!

by the ways,i still have to go!没办法!同事问lee sum,可以不要irene去吗?结果时,那里不够人~让他过去不是可以更快上手,将不是更好吗?其实他说得好听~不够人就不够人拉~没办法~

怎么办?好像这时候有人来安慰哦~谁人可以陪陪我,很想发泄!
啊啊啊啊啊 啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊!

No comments:

Post a Comment