Thursday, January 31, 2013

Alamanda roadshow

28-01-2013
Alamanda Roadshow 1st day~noon shift~

Today is a good day^^
happy day~
full of energy~~
Excited somemore^^

一早起身后准备,去tammie家~tammie先开始驾车~然后,我提早到她家楼下~在车自拍,但没有post~
最近我不active  FB ,不active instagram,不active at all the place~
only on wifi but dunno wat i do~~成熟过度?拿到苹果却在晚上玩games而以~没有什么特别~~
然后,tammie下来了,她说今天她妈妈在我们去~幸福。。有时坐车也是一种幸福~尤其很像家人的feel~他妈妈和她聊天我听不懂~客家话~然后她女儿看书~我看着一路的风景~我每次驾车坐车却没有坐后座来的轻松~第二次坐后座~上次她男友驾车~这次沿途看风景~静静思考~放松~~

到了,一到看到舞狮表演~新年了~~
我们要很努力的做~赚钱~哈哈~~努力!!
roslind say no sales yet~putrajaya front desk-roslind^^
然后,tammie的 mummy n女儿逛街~~
我们开工咯~
下午,5点左右,我们要吃午餐了~tammie mummy来跟我们一起去吃~和他家人吃~第一次~
madam kwan咯~~
不错下,外面看到喷水池~

她们叫炒饭椰浆饭等来share~我叫我爱的果条~然后她们share饭给我,我都没吃饱他妈妈很好的拿到我面前,不好意思拒绝,不好意思用食~~有点尴尬~~

吃饱后,tammie不收钱~说他们请我吃~太疼我了,感恩~跟tammie妈妈没有见过很多次面,没有说过几句话~但知道他很疼tammie~~SWEET~~

i should treat her meals tomoro^^

然后回去开工~努力,最后我有5张~tammie hit 6^^
happy~~
晚上她男朋友来在我们~他们去看bershka的衣服~买新年衣~我继续fight sales~~excited n happy~~其实是幸运~不是前面的顾客一个人买两张~我都做不到~

然后,她男朋友在我们回~oops,kena langgar by estima~~ white colour de ~he turn in then hit my colleagues
ront de quite serious~~then ask to ganti~the ppl will contact her again~~car~~walao~~TT
bumber f
I go home that time edi 11~~
work from 1 til 10~then i out 12 n home 11~~but satisfed la~~can get sales^^

5voucher rm70^^nt bad la~~

 







29.1.2013

Alamanda Roadshow Second Day


Tammie drive~coz she wan repair her car
我很往常一样出门~去tammie家~
12点出到了,我们经过aunty饭-sg chua quite famous de 杂饭档!tammie说打包~我没有吃过只是听过,所以好啊~tammie很熟这里,之前住家nasi lemak也是他带我来的~

然后去问她像熟的车厂,大约200快~打给她男朋友叫那个人赔~然后我们出发前往alamanda~~

去到那里先开餐~不错吃哦~鸡也很入味~然后,angie ts de front desk start today come le~~roslind gt partner go eat together~~

然后大家努力,有难度~很难出下~我先带头开单~3张~幸运的~顾客有兴趣~他们(ts n putrajaya front desk)说我假假的~我是说事实没人相信~她们的cons每个月过的,outlet sales n commision more tat me~i only can get extra money at roadhsow~but ok la...for me got stress n push me to money n success lo~just sometimes easy emo~

today hit dao my target~~8^^happy~hit dao min 30per month got rm200~tammie got 8voucher at last min~we two so happy coz our higher com is 8per day~but consider less money just more in this new com list~~last time edi hundred plus lo~but ok la~~
i long long time x ada 8 le~~really~~

then go home chat n play phone~~sleep at 1plus recently~~even tired~~lol



30-01-13
Alamanda Roadshow~~
Last day roadshow^^

今天到我驾车了,很久没有驾车去alamanda~一个月多,今天去到roslind gt two voucher le~然后我们先去吃早餐~

幸福地说~Tammie sweet n treat me so good^^early morning wake up prepare meals for me^^then she yesterday gave me new dress tat she bought online n she dn wear tat colour~i paid back her she don wan~~if real n really got a sister like her i will very happy~~can say i lucky got tis good partner^^


亲手做的煎面包,鸡蛋,香肠~tammie知道我喜欢吃sausage^^fried a lot~
我们吃饱后,就回去开工~今天我卖不到~真的一张都不能哦?
然后,我们去吃午餐~nando's^^我是时候要报恩了~这餐我的~~我们很久没有吃了~第一次来这里时,吃的第一次我就喜欢这里的环境了~可以说在这里吃东西,那一间餐馆都很有feel~z真的~~
then angie got sales~~Tammie 帮我玩line pop~万岁~~上了上了,不排在十名以外就好了~太多厉害的人的~~
然后告诉roslind my ex zai only rm800~~persuit her buy~she wan ask bf~~TT

then at last both of them got three sales n i got no sales~~
then maintance de encik rahman ask me ur contractor x ganti lagi?tengok itu wyre x letar betul betul nanti letup?so sorry~~
i hate my office de tis contractor~our ah yee buat kerja lagi elok~then i a bit emo~~nt coz of kena scold!~is no sales~Tammie finish work time got 6^^she really geng^^
then we home~tomoro back outlet~should behappy~~but tired~~really leg pain n whole body pain~nt really feeling well since last alamanda roadshow~~

Full moon~on the way go home i drive at highway saw~round~how many years i x look at moon>?lol
but emo in my heart~y i cant do seem every one can get~~y i so worst~tat y i roadshow mood chg~~really~dunno wat day was today~cry~~pain~~gastric~~san fu~~TT



overall should be warm n  enjoy~but mood nt good~in real i must happy~is good we can end our roadshow n tomoro only angie n roslind two of them roadshow full~~we more days n more tired n lazy hit sales gua~~so three day just nice~should thx janice~give me chance to fight outlet sales n conS?dunno how many cons~tat day seven~so emo~emo~~lol

nitex~~headache plus gastric nw~


31-01-2013

Happy Day~~
Last day of January~
Last hit for center sales n con^^

一踏进outlet~Janice说我没有在没有cons~我欠五个~心里有数~难~尽量打电话拉~然后,make appt-2.30,3.30,4.30~对不起不是不给你休息是我需要cons~还好您能谅解~谢谢~3。30那个求回来的~帮她看孩子,因为他不要来孩子没有人顾~最后放我飞机~还好最后的有来~可是我还欠~还好janice找到fail cons-enroll~那个小妹妹enrol了就是con~还有大家努力打电话,发信息给欠钱的顾客~最后有惊无险补啊接啊最后大家至少half share n mu asst manager n s.therapist gt full share~~happy ending^^
OT到很迟,最后的cons迟来,然后我们的daily sales n colours chat改了又改~因为最后那笔钱顾客还没有来,如果他不来。s therapist nt enought full share~~lucky~~lucky~~all never give up n call~~n hit our center sales~~at last~~our center over jor min target!~~thx thx~~really if JW x help i x dpt~really~last day fight dao all last day fight dao~dunno how to express this feel~happy~warm~~maybe ppl tot only rm200 or 300 like tat x ada then x apa~but is fight dao de money so we happy~~n it consider ok oo~~

Tomoro new month new fight~SACC~~WEDDING FAIR~hopefully everythigns be better~
我会努力加油的~明天驾myvi去,远路我的车不安全~哈哈~~明天会是好天~看了我的超龄校友大结局,平时没有看~刚刚一时兴起开电视~是时候休息了,最近晚上都胃痛哦~压力?还是吃不定时,又发作了?算了,晚安哦~


No comments:

Post a Comment