Friday, August 20, 2010

请容许我大骂特骂~不爽到暴~

原来一个人的心情转变不需要原因,很简单的一句话,一秒变脸~lolz..我可不好欺负的,看我要不要“吊”你罢了!!!

那天17号已经满三个月了的,自己什么时候进工自己最清楚 ~ 我5月17号进工的!他妈的,yumi他一满3个月立刻confirm~我叻?你以为我好欺负?sorry lo!我不是没有着这份工活不下去~我要找工?到处都请我咯~上次还白白后悔,miss le domeilee那份! 我敢干明天丢信的哦!别小看我~大不了休息一阵子!

越想越气啊~ 恨不得......%$#$@#%^&^*#@#^**&%##$%^&shit la~

他跟我说什么啊?3个月了,要看表现怎样在看有没有的抽.....倪大可以不要给我抽阿~还说要我过saujanaimpian de herbaline~你要是够人就不用派我过去咯~m i right?not enough ppl then bring me go there help la~没心情了~what the.........

yer....电话一响,hallo!美洁?要来找我?我没心情耶~等她到了看怎样咯~u come wit wan ling?TT
很想发泄,心情超差的~TT~烦哪!明天还要9.30出去。。。过saujana impian~做啊4?洗尘~

what can i say right now is i really feel sad,moody...i need somebody help~in my heart work is not number one,f&f only important for me~suddenly i miss u all so much,colleague only can help me when i did somethings wrong when work,when i dunno~sometimes even i sad i dunno how to open my mouth n tell~yes,yumi knew what im thinking but somethings really can tell~ dunno how to explain~i hate myself~last time i should not work there, izit choose wrong ways edi?is too late to say tat,maybe try to find anothr place?but.........i think almost the same~salon work maybe all like tat...all boss aso same de~like horse!!u know y?listen one fm-lolz

haiz....骂出来还是这样没什么帮助!!!moody jiu shi moody~没有人救到我~

No comments:

Post a Comment