Friday, June 18, 2010

one month le~

today,lee sum ask me how long u work le?ok ma?that time only i realise one month just passed like that~without earning money....without doing facial...without serving customer n sells product....shit!!!one month i still cannot do customer face,even one normal facial aso i dint do,even 1st trial aso i cant do it coz i dunno how to press......................now i only do massage for them,some customer even dont like it.......................

really moody~that day i asked sophia,you customer need remove capsule edi,then she asked u know remove meg?TT~i really dunno!
the world is materialistic now,if u study u pay money u can learn..work is must catch up everything as fast as possible if not u will lose at the moment!!

actually ppl one month edi can serve customer,but i dunno y i still feel cannot~last time what i learn isXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.what can i say is i must take care n practice?only at no customer time take my hand and practice the machine ba?is work?dunno~

2day she said she plan wan to give me chance to start do it,i must ready if really got complain from customer~i must work hard n do all the best~since i work,everyday aso feel scary,scare,stress...................hopefully i can pass three month 试用期~加油加油~

今天,我老是心不在焉~倒茶时被茶烫伤!当了两次跑腿去买打火机~第一次和yumi去kk market,没有按的火机就买到ta火的~可使我没有想太多,买ta就买了回去~回到去,她们说我们要烧很久如果ta火会烧伤自己~对哦,我真么那么笨当时没想到~第二次,我知道了~就去711买,外面下毛毛雨~最后还是有找到按的,谢谢大家不嫌我笨~让我有机会赎罪~可是我烧蜡烛时还是烧到手,真么搞得?火向你手的方向就放手阿·天啊!怎么没注意???不能集中精神~早上驾车还为赶时间而闯橙灯~根前面车太近,他要parking我还跟到很贴差点...妈妈在旁边有吓倒吧?结果回时,她自己驾~thx god,不用驾车可以休息下心理和心情~哈哈~真得很疲累~纳闷!又一天~

现在的我只能自求多福了~希望明天会更好^^

2 comments:

  1. 不要那么down哦!!
    开心点,
    想着可以shopping那不就开心了吗??
    哈哈,
    那边有很多chocolate扫!!~哈哈,
    不哟那么down哦,
    开心点!!
    们的时候,
    看看我们的照片哦,
    那你就开心哦!!~

    ReplyDelete
  2. yor~有些事情不是想象中那么简单的~以前我一直以为自己可以面对~现在??真的没信心自己能熬多久~

    有啊!!天天都在看电话的照片,唱到熟悉的歌时就会回忆大家唱k的场景~

    不过无论如何,日子还要过~谢谢你~我会加油的~

    ReplyDelete