Thursday, June 27, 2013

emo~soat throat~

今天一早起身不舒服了
喉咙痛痛的,吃了药口甘甘的~
很久没有一早吃中药了~证明我很久没有调养
可是那喉咙不是一般的痛
我的爱歌我也没办法哼唱~
结果到了keep slim我差一点迟到
打了卡,开个门后 钟就响了~
差一点~vern说我今天很早哦~哈哈啊~
我也觉得@@
很累~赖床到八点~哈啊哈~

然后jw突然拿出电话电话里有疯狂猜成语~
出来找我们帮忙~
我没有很有声音也没有那个很想玩的意思
对这些要用脑的游戏我似乎放弃了
对于不带电话出门我也开始接受了

每天的每天我只玩了line pop就睡觉了~
今天下午如果早打完电话可以小眠小眠~always ask vern go 小眠小眠~xD

then 一半时在研究难题时有顾客来了~
appt 1pm now only 11.30~ok lo~my con~accept la~
then i go inside help her to fill up form~leave my data on~too suddenly i x sempat off lagi~
then serve tea for her~after that jw go n cons~
the customer say tunang hantar so tunang tunggu dekat luar~i dah buka aircon de con room 1~tapi dia keluar~ask me got wifi ar?i say no o~then stand on there n search~ada secret recipi tapi x blh pakai~kat mana ya?i cakap dekat depan behadapan jalan besar~jauh of coz cant~~
lepas itu~tanya i mengapa ya~
mengapa x ada wifi ya~lol
here is slimming salon all customer come n lie on bed do treatment ma~wan wifi for?
boss wont so good let us got wifi n online~
normally go to room 3 n stick wall can detect sebelah wifi~
but i nt use it aso~using data~
then he walk in n out~wan talk like tat n ask to open door~
then i quick open door n start calling customer~
feel tired n sleepy~
but i cant sleep~

ishh,,,yesterday promise wan finish N til Z de customer~cant  lazy~
slleepy n tired n soat throat~need call a bit sien lol

but ok la~start call n JW ask me go buy ligh~the bulb terbakar again~
下毛毛雨~淋雨后 很想睡~
不能稍微躺下
以后要躺都不可以了~715开始有新的美容顾问来
到时候没有了电话没有了小眠小眠~稍微躺在桌上都不能了~伤感的一天~突然~
不想讲话 今天的我可以打字发泄已经很好了~
原本想到一切都改变了
一切不像以前了
我们怎么了?
寂寞伤感的~
可是又有种冲动
人总是脆弱 尤其人心
谈心 分享 闲聊 感觉不同了
突然几天来忙碌的人生好像过了一周年~
lol

也许喉咙痛的关系加上心口痛~所以没有心情~
午餐时间
take order le~i go out alone~drive n go da bao~~
this time sweeling come out when i start car prepare go~
she ask me y x wait her~
actually i tot i go out alone n da bao de~
thx to her dn let me alone~~

normally if mcd i go out drive thru de~thx to her acc me~even i dn wan talk me i got chat with her~she say i wont let u alone de~sweeT!~she say she nt like JW will sot suka out sometime n dn out~lol
anyway thx to her~
coz of her i eat more~i eat one mchicken n one large porridge~i tell her i quite hungry lol~
then she ask me 你是不是人哦哦~是啊~
突然想吃~一set plus large porridge around rm11~but i wan eat~i soat throat but say dao mcd aso i follow majority n idea was support by me~lol
thx o~we parking n go buy~
funny leh~很想我是宠物似的我排着队他拉我头发回来说那里是order le waiting de lane~quee here~XD
haha~~我很讨厌人家突然弄我头发可是窝心的例外哦~

突然觉得有他很好~
可惜,八月尾~我知道他很棒我很疼我像昨天那样~
715又有新人来大家都变得严肃~
我知道~日子好过的就只有现在~
微笑珍惜现在吧~

大腿那里真的很痛上下车时 心口那里也很痛~
忍啊~
喉咙痛
吃午餐时我都静静的sweeling也是~
jW说我很难想象你怀孕时要吃什么?我无奈~
她说她怀孕都没有吃那么多~哈哈

我吃完了喉咙狠痛下吃糖果~lol
告诉过自己要照顾身体可是我还是失败了~
很累
真的很累
躺在桌子上了
一倒就睡着了~
太累了~短短20分钟~
硬撑起来~还是很累~倒会下去~
顾客按门铃了~我起来开门
她还说没有看到我~哈哈~我说被遮了~哈哈~

after that i start call n call~
finally 5.45 i call til Z le~thx god~
i done~~
then JW n VErn come out~
tell me must call dao Hawa~tomoro customer  n this noon ................................................................................................................i edi call n write NA~
haiz....TT

tomoro friday le~emo~tired~~
actually i feel wan sleep~but tonight de home decor serviove i suka~lol
last time i always catch it time n watch de now if got time only watch~~
so tonight sleepy but i still wan watch lol~
my stlyle~
sturborn~~XD

just saw cubic~
sue jio sing k~too far n too tired~
mom aso wont let me go out~
that day edi ask me sleep early n rest more~TT
no chooice lo~
blog done~really less talk today~~take medical~TT.
nitex n off Pc~
only i over over time x post moment~good night~~

listen na xie nian again~n orange de feng ge~~

No comments:

Post a Comment