Friday, March 1, 2013

Roadshow PKNS Last day 010313

Last day roadshow today n tomoro will back to outlet~

今天一早,我真的起不到身~很累,腰痛~我去洗澡后跑着出去~迟到了~9。45才出门~去到10。45虽然赛车,但是我飞110 after jam area~coz alone n lonely feel so i drive quite fast n with myvi power really 110equal to my car 80~~
只是跑太快我好像中了几张saman~限定80的阿~这三天,真的难熬~尤其今天我一个人~一路开着data,power bank~但却没有明确用着电话~我怎么了?
没有东西按拉,最近电话很少响了~大家各忙各的,明天起我又不按电话了~所以今晚按个痛快~candy~XD

然后,没有sales~park SACC mall coz alone cant park sacc convetion center~my car park RM 9.50~heart pain with no sales n emo emo so buy a blusher at this fair beside my booth de victoriajackson product~RM95 n i sweep my card~ppl say crazy ppl with do nonsense things n i hope spending money buy things i can happy~actually nt~~i more unhappy~alone here n no ppl wan to listen ~even customer interested aso wont buy voucher from me,what wrong with this place ppl~im so tired edi~~

whatapps there tammie ask me ok n tell me that promoter ask wan da ao wat n she give my number to her~she call my number but i x answer~another number ring n i answer!~is tat promoter caterina~thx for da bao for me~i still thinking weather dn eat or buy oldtown again~thx for her call~~

after that she watapps me telling jam~then i serve many ppl with the answer tat no thx,dn wan...sien n emo~alone sit down dunno what to do~~chat with sebelah ppl~sien n nth to say~is ok~~continue work n giving leaflet until caterina come~

我一坐下,他就告诉我那天她怎样撞车。。很危险,还好人没事~吓到我@@
然后继续那天的话题,她男朋友,情人节怎么过?lv~~
然后她前男友,她喜欢水比较多~故事很长,很精彩,他的人生很精彩一点也不频繁~她的一切故事,我受益良多~~

还直接听到3点我才开始吃我叫他打包的炒果条~然后吃饱,开工~去old town陪她吸烟~坐外面吸烟区~我的enrich chocolate,还好没有在喝咖啡~不错啦,休息下继续奋斗~没有什么人了~很难做~

然后又聊聊天,我太乖了?太单纯了?男友的钱用来花?我总觉得不要轻易用男人钱比较好,男朋友应该没有义务钱多钱多给你用吧?所以我满佩服她,她男友又可以在她身上花钱~给他钱用,买名牌,我不是很追名牌啦,品牌也还好,喜欢就好~我还是希望自己可以赚多点,男人可以女人也可以~只是,这间公司,我可以吗?心里在质疑自己了~感觉没有安全感~

聊到一半,有点感动,她男友真的无条件付出。。他遇到的都很好而且很有钱~人人的命不同,我的?也许没有人家轰轰烈烈,也没有感动惊天动地,不敢要,不想~听太多了,自己也乱了!~

回家咯,做迟了~没有就是没哦~买不到就算啦~
我很累~回家路上眼睛要关了~因为身边没有人~踩油门快点,飞回家~怎知塞车~yumi call ask wan yum cha today>?im so tired n dn wan to meet ppl~is ok la,maybe tomoro i let her know~~

oh ya,just saw my new jazz teacher msg ask wan join back dance this month~i hope n wish to join back but i never reply~now edi 10.45pm dn distrub him~tomoro ask my colleague~i wan join~wan them on only i can on?if possible i on alone~edi forgot those steps~lol


Candy n candy~~
is time to sleep lo~nitex~~

No comments:

Post a Comment