Friday, January 27, 2012

My dear belove darling sweet heart smart leng leng sweetie ikki jane tan wan kee 飞了

今天,一早就醒了~不希望这天来得那么快~
昨天还欢欢乐乐和大家聚在一起~今天就要面对分离了~
而我早已做好准备要以微笑来送她机~至少她不会那么悲~还有他姐姐陪伴~真希望我也可以陪着她飞,那么他的不舍就可以减低了~我9点出门,去sue vy house~wait kit sing ~sue go wash photo but the shop dint open yet~then mas highway to putrajaya n KLIA,then pass by sepang circuit n reach LCCT~一路顺畅~还有一下下有踩到120~
safety reach LCCT~IKKI check-in ing at 42 n waiting ~
After saw her we go old town eat n eat^^LAST LUNCH with her~TT
分离就是这种感觉~心秋在一起可是说不出到底是怎么样~
恨不得时间可以停留在我们一起苦恼一起欢笑一起打闹的日子~那时的我们是如此的亲密如此的欢乐~
少了一个就不完整了~
还好,2年很快过的~
希望他回来时我们的关系不会生疏~有时候很矛盾的,希望他成功去又自私不舍得放他走~最后还是看着他上飞机迈向她的梦想~
当我抱着她时,超不想放手的~因为彼此已经要哭了~她的心情,我想我大概能了解尤其是她的父母会更加不舍~但她母亲真的很能忍~开心的送走了两个女儿~
我也庆幸我没有哭得泪流满面~至少她印象中是完美的~我们的杰升最后也忍不住掉泪了~男儿的眼泪,可是很珍贵的~全都献给了琪琪~
After tat,yum cha with keele yp at kuchai lama-lunch~
Go Jin yc house play la mee...after tat back home i edi crazy crazy crazy~~TT
Hopefully my tear stop here n wont bring it til tomoro~~
Wish our Ikki jane tan wan kee always happy n successful~~soon she will reach melbourne~~take care,my dear~~I will always miss u^^

2 comments:

  1. hope 2 years cn fas fas pass , but tat time we not 21 jor !~

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya lo~~edi start miss her~~think back every offday go find her~~now two years she leave,really long time leh~~
      altot we not 21 but tat time we still one gang ~^^

      friendship will never chg^^

      Delete