Sunday, December 2, 2012

ish...crazy...im so sad n hurt right nw..

真的受够了~
长期待在这种环境下我会疯掉~
顶他的肺,一回来又被爸爸抓来问些有的没的~

 时常久不久又发生一次,偶尔招式来闹~真的,爸爸很过分的咯~
所以对我而言,宁可嫁给一个没有主见的人也不会要嫁给大男人主义,霸道,不讲理,抽烟喝酒的~总结不嫁最好~

爸爸很喜欢问如果她跟妈妈离婚我要跟谁这个问题~
since tat day he edi tell us mummy so bad tis n tat~i hate tis feel~i dn wan become the middle person!
shXX~~
I got my stress y i need to face tis problem~ppl all happy happy~i happy with mummy n family but dn hope any changing from now~pls dn let things change~i cant accept the changing~
i so unhappy~really~serious~y i should face tis recently~?before tis aso like tis?enough n enough la~hope everythings will be better~

有时候我会觉得很辛苦~像刚才那样~我真的无言~
所以希望他们的问题可以快点解决~

明天是noon shift~hopefully i can get enough rest~
鼓舞?new drama?watch it n rest ba~


no mood wan type it~
i long time x touch keyboard~
nt everytime i can type it~maybe lack of energy with it!!

2 comments:

  1. 我觉得, 你应该保持中立, 因为毕竟他们都是你的父母,对你有养育之恩, 所以, 静观其变~
    也因为你和你弟弟都长大了, 不在是中学生了, 所以, 没有说根谁跟谁了~

    ReplyDelete
  2. but my dad n mom always like tat,i edi sien with it lo~~

    ReplyDelete